Heeeelg

Publicerat: 2012-04-28 Kl: 19:01:50 | I kategori: Allmänt

 

Hej på er!
Imorse kickade vi igång dagen klockan åtta, åt gemensam lördagsfrukost och sedan skjutsade jag P och några grabbar från laget på samling, de skulle iväg på bortamatch till Sollefteå.
Alnö vann matchen med 8-1 idag! :-) Kul!

Själv har jag spenderat dagen med nära och kära i Söråker följd av ett besök på Birsta C. Jag var på ett riktigt shoppinghumör idag och jag hittade lite smått och gott till garderoben! :-)

Nu har min fina gett sig iväg på lagfest/middag och själv ska jag spendera kvällen med underbaraste Petra! Hon kommer först hit och senare ska vi ut! Ska bli himla trevligt! :-)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0