"Fredagsmys"

Publicerat: 2012-04-26 Kl: 20:31:14 | I kategori: Allmänt

 

Idag har vi haft en "fredagsmysmiddag" här hemma, trots att de bara är torsdag. Imorgon åker P till Sthlm på utbildning genom jobbet och kommer inte hem förrän sent på kvällen. Jag är fullbokad imorgon jag också, först ett dagpass på jobbet följt av ett ÖT-pass på min gamla arbetspass där jag fick förfrågan om att hoppa in ett kvällspass. Självklart tänkte jag då P ändå är på vift imorgon. Inte mig emot att få klämma på lite magar igen och få en liten dos av det somatiska! :-) De ska bli roligt att träffa er igen!

Jag har sen min fjärde ledig helg framför mig! Lyx med helgledigt! :-)

Nu har hjärtat gett sig iväg på fotbollsträning på Västhagen (i spöregn) och jag tänkte få lite gjort i pluggväg- missbruksinlämning är på tapeten nu. Intressant, lärorikt och väldigt behövligt att ha kunskap om i mitt nya jobb.

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My <3

Fint med tulpaner :)

2012-04-27 @ 11:18:54
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0