Ons 21/10

Publicerat: 2011-09-21 Kl: 22:10:53 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Ännu en underbar dag! Idag blev det en tur ut till Birsta med Magda innan jag skulle iväg på MIG-utbildning på sjukhuset på eftermiddagen. MIG-utbildningen handlar om att man ska fånga upp allvarligt sjuka patienter så att de ska få rätt behandling i rätt tid och på rätt vårdnivå! En jätte bra utbildning som alla sjuksköterskor på huset skall gå. Det är en arbetsmodell som skall användas på alla avdelningar från och med i höst! :)

Ikväll har vi varit ute en sväng i Timrå och sedan tog vi en kvällspromis runt Sidsjön. Vi kom precis hem därifrån faktiskt. Skall nu koka lite te & sedan krypa ner. Imorgon jobbar P långdag, likaså fredag. Själv tänkte jag ta en sväng förbi Rummet och spana och sedan kan det nog bli en sväng på stan imorgon också..

Räknar även ner till avresa & VÄRME, snart så åker vi! Inte alls många veckor kvar nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0