Torsdag

Publicerat: 2011-09-08 Kl: 20:59:43 | I kategori: Allmänt


Hej på er! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här sista dagarna.. Idag har både jag och P varit ledig så imorse kom vi på idén att åka söderut, mot Hudiksvall! Lite strosing & lunch på stan och sedan påväg hem stannade vi till på Albert & Herbert. Blev inga direkta superfynd då jag tycker att det alltid är samma och samma saker på A & H.

Ikväll blev det en sväng på Birsta C med Magda. Hon hittade massa fint till bäsen på polarn & pyret. Gud så mycket fint det finns till de små! :) Nu är snart hjärtat hemma från träning & då ska vi se Robinson via tv4play!

Imorgon är det dags för jobb igen. Har 3 nätter framför mig ihelgen, men innan det blir det sovmoorgon och en tur till Timrå! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0