Lördag

Publicerat: 2011-09-03 Kl: 14:13:53 | I kategori: Allmänt

Goddag! Vilket härligt väder vi har i Sundsvall idag! Har precis kommit hem från en härlig promenad runt Sidsjön! :)

Ikväll kommer Johanna, Glenn, Angelica och Jocke hit på ost och kex-kväll! Men innan osten, frukten och kexen åker fram ska vi äta middag ihop! :)

Idag ska jag se dokumentären Barn med cancer kl.15.45, på svt2. Jag missade det för några dagar sedan, och idag är det repris!!

- Varje år insjuknar ca 300 barn och ungdomar i cancer. I dokumentären får vi möta några av dessa barn och deras föräldrar. Vi får också träffa läkare och sköterskor på Drottning Silvias barnsjukhus, som ger oss en inblick i hur det är att vårda barn med cancer.

Jag hatar cancer! (.. Är nog inte ensam om det!) Det gör ont i mig när jag hör ordet cancer. I vården möter man dagligen männsikor med diagnosen cancer, stora som små och det gör så ONT i hjärtat. Livet är så fruktansvärt orättvist!!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Lät superduper gott! =)

Jag åker ju till Turkiet imorgonkväll så jag kan inte ses till veckan. Jag hör av mig nästa vecka gumsan! KRAM

2011-09-03 @ 18:11:19
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0