KIWI

Publicerat: 2011-09-18 Kl: 16:41:21 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Hemma från en härlig 1½h söndagspromis! Vart ett stopp på affären så nu har jag laddat upp fruktfatet med några yttligare godingar. Kiwi, vindruvor & apelsiner! Jag är helt tokig i kiwi! Så sjukt gott. Nu tänkte jag sätta igång och plocka lite här hemma och köra igång tvättmaskinen. Hjärtat jobbar långdag idag, slutar 21.30 så det blir en singelmiddag här hemma för mig idag. Tycker att det är så sjukt tråkigt att laga mat åt bara sig själv. Får nog bli nån pastasås eller nått i den stilen! Trevlig söndag på er allihopa!
Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt!:) Mycket fint fruktfat, Petra är ju så gullig!:) Jadu att laga middag åt sig själv suger, så nu för tiden har jag gjort så jag har en massa matlådor för några dagar istället. Tråkigt, men bra för mig tror jag. :) Ha en mysig kväll vännen!! <3

2011-09-18 @ 18:36:41
URL: http://lovebybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0