Jägarna 2

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 18:54:43 | I kategori: Allmänt

Idag har vi uträtt några ärenden och därefter bara tagit det lungt. Hur skönt som helst! P sov till kl. 12 efter nattjobb och sedan tog vi en sväng in på stan. Ikväll ska vi på biopremiären av Jägarna 2... Ja det är sant, fast att det är fotbolls EM! P kom hem tidigare i veckan och frågade om vi skulle gå på bio ihelgen, och då vi ska ha främmande här imorgon så gav jag förslag om att se den idag, fredag. Sagt och gjort, 3 minuter senare var biljetterna betalda och tio min senare slog det herrn, fasiken.. missar EM matchen! :P

Nu har vi precis ätit upp den goda middagen som hjärtat fixat! Riktigt mumsigt! Han är alltid så himla filurig och gör alltid så god mat. Kanske skulle man anmäla honom till Halv åtta hos mig? ;)


Nu verkar det vara dags för efterrätt! Mmm!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad härligt det låter! Vad gjorde han för smaskigt?

Btw så var dejten riktigt trevlig! =) PUSS

2011-09-02 @ 21:20:32
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Erik

Vad tyckte du om jägarna 2? =) Jag gillade den.

2011-09-06 @ 22:38:52
URL: http://www.filmkritikerna.se/jagarna-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0