En annan dag imorgon

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 13:16:00 | I kategori: Allmänt



Det är så otroligt lätt att ta saker för givet.. Jag får ofta mig en tankeställare & jag tycker att det är bra att man får det ibland! Det är nyttigt. Man uppskattar det man har och förstår hur bra man verkligen har det. Det är ju helt otroligt. Tänk vad fort livet kan förändras. Såg ett avsnitten av En andra chans på svt för några dagar sedan, och jag är såå jäkla blödig. Det var så känslosamt och tårarna bara rann och rann. I yrket där man möter patienter i svåra skeden hanterar man det på ett helt annat sätt, man kliver in i en profession och kan hantera dessa svåra situationer. Klart man visar känslor även på jobbet, men på ett helt annat sätt!

Ta vara på varje dag som om den vore den sista!
Livet är så ORÄTTVIST och livet kan förändras på bara ett ögonblick!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hej tjejen!

Jag förstår att du är orolig inför din resa... Trist att man ska behöva känna så. Har man bokat Waterworld kan man inte undvika att bli besviken när man kommer till slitna Makadi Palace tyvärr. Men nu vet du om vad du kan vänta er, och vad jag har hört ska dom har vidtagit åtgärder...

Du får gärna ställa frågor och så till mig!

Kram

2011-09-27 @ 20:07:33
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0