Är det redan måndag?

Publicerat: 2011-09-26 Kl: 22:17:56 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Jag är dagvild, känns som att det är söndag idag. Haft fullspäckade jobbnätter, fullspäckade dagar som i stort sätt bara bestått av sömn, men lite mys här hemma har vi också hunnit med ihelgen! Men det är nog allt. Nån tur ut till Timrå & Söråker har vi också hunnit med föresten. :)

Tack för alla kommentarer hurrni! :) Väljer jag att lösenordskydda min blogg framöver så skickar jag ut lösenordet till er. Lämna gärna fler förslag om vad ni vill läsa & om ni vill ha lösenord i framtiden! Fick nån fråga som jag tänkte försöka besvara i dagarna! :) Roligt med lite frågor då man inte annars aldrig vet vad ni vill läsa om.. ;)

Ikväll har vi haft en urmysig kväll här hemma med fina vänner. Middagsbjudning och en helt underbar kväll! Nu har Magda och Petter precis promenerat hemåt och hjärtat är på väg mot sängen alldeles strax eftersom han ska upp tidigt imorgon. Löpning kl. 05.30 innan han börjar jobba kl. 07.00, fattar inte vart han får energin ifrån? :) Själv blir jag nog uppe ett tag till ikväll då jag enbart har en ledig natt. Imorgon är det dags för nattjobb igen så vill försöka att inte vända allt för mycket på dygnet. Inga planer för imorgon, mer än att jag ska sova ut inför de kommande tre nätterna. Så skönt att inte ha något inplanerat imorgon känner jag. Tar dagen som den kommer. Är det fint väder blir det kanske en promenad upp till Sidsjön!

Ha det så gott. Kram på er!
Kommentarer
Postat av: sanna

Haha ja med tanke på att jag är en riktig nattuggla så passar de utmärkt för mig att plugga sent. Det jag tycker är skönt med de är att det inte finns någonting som stör, det finns liksom ingenting annat att göra den här tiden på dygnet så man måste plugga, hehe.



Jag har tenta i Journalistikens grunder, den är inte förens på fredag så jag har några dagar på mig! :)



Ja, jag trivs jättebra och de känns helrätt. Dock är de rätt mycket journalistik i denna kurs och rätt lite foto, men det kommer väl längre fram. Man måste ju lära sig alla grunder först! :)



Hur går det för dig nu då efter studietiden? Var är det du jobbar? :)

2011-09-27 @ 02:06:40
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0