Shopping!

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 14:53:33 | I kategori: Allmänt
Det blev en hel del shopping i Sthlm och många skulle nog gissa att den som shoppat mest av oss är jag! Men icke! P har haft spenderarbyxorna på sig i storstan. Han är nu hela fyra par jeans rikare och massa tröjor rikare. Jeansutbudet i Sundsvall är inte något att hurra för! Det kommer sällan in något nytt så nu när vi var i Sthlm så fanns det ingen shoppingspärr för herrn! Nu behöver vi båda gå igenom garderoberna här hemma och köra en rensning. Det är knapert med plats så för att allt nytt ska kunna få plats måste några plagg bort.

Jag hittade ganska mycket på taxfreen. Älskar att både Make Up Store och Body Shop finns på Arlandas taxfree numera! Det skiljer ganska mycket i pris så jag brukar passa på att köpa lite av varje. Jag passade även på att köpa två julklappar där också! Sen gjorde jag ett annat väldigt bra fynd också. Det bästa fyndet! Men de ska jag visa er senare! :)

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Duschkrämen med citron doft skulle jag kunna klunka i mig :-)



KRAM!

2011-10-29 @ 16:55:50
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0