Nattinlägg

Publicerat: 2011-10-30 Kl: 05:14:21 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Egentligen skulle klockan nu har varit 06.15 och jag skulle vara på gång att överrapportera mina patienter till dagpersonalen, men istället är klockan bara 05.15 och jag har ca 1,5h kvar innan jag får gå hem och sova några timmar! Trots att vi har jobbat en timma längre inatt så har natten gått ganska fort ändå, vilket är skönt! Vi har haft de vi gjort inatt. Det är ju trots allt Halloween, skolLOV & helg och då brukar de kunna bli lite att göra.

Snart är det dags för de kontinuerliga kontrollerna. Temp, puls och blodtryck innan jag ska sätta mig och skriva nattens anteckningar. Sedan lämnar jag som sagt över patienterna till dagen.

Hoppas ni får en fin & bra dag allihopa!
Kommentarer
Postat av: Erika

Bra smak! ;) Hoppas ikea får in dem snart bara så jag kan köpa den :D

2011-10-30 @ 12:53:40
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0