Home sweet home!

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 11:33:30 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Nu är vi tillbaka i vardagen igen!! Det har varit en VÄLBEHÖVLIG och UNDERBAR semester! :) Igårkväll blev vi hämtade av Magda på tågstationen, det var guld värt eftersom vi var väldigt trötta och för att inte glömma att nämna att ett av hjulen på ena resväskan gick sönder i sthlm och att gå från tågstationen och hem hade tagit sin lilla tid! 15 minuter hade kunnat blivit 40 min. Så tusen tack för skjusen Magda! :)

Ikväll är det dags för jobb igen. Det ska bli roligt att träffa alla igen och bli lite uppdaterad. Jag har samlat på mig en massa energi under semestern och är laddad för att jobba igen! Tre nätter ska göras i helgen. Vet ni vad det bästa är? Vi har blivit bjuden på middag hos Johanna & Glenn ikväll! :) Inte alls dumt!! Ska bli väldigt trevligt! :)
 
Idag tog vi oss en välbehövlig sovmorgon till kl 10 innan vi slog på tvättmaskinen! 
Det blir en jätte-tvättdag idag eftersom det blivit en hel del tvätt på dessa 12 dagar! Skönt att få det gjort.

Nu håller P på med lite lunch. Han har varit och handlat så vi ska göra tacos till lunch idag. Det känns bra att vara tillbaka i vardagen igen måste jag säga. 3-rätters i 7 dagar är kanske inte det optimala! ;) Men är det semester så är det!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkomna hem! Ni verkar ha haft de supertrevligt, kul!

Ja Ullared är alltid lika kul att åka till, och speciellt när man endast har ca 2 timmar dit :-) Har ju varit där minst en gång per år sedan liten och jag måste säga att sortimentet bara blir bättre och bättre!:-D

2011-10-28 @ 13:28:45
URL: http://sofiewassman.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Vad kul att du gillar att kika in hos mig! Ja du måste bara testa limekycklingen. Riktigt enkelt och supergott!

Ha en fin fredag, kram

2011-10-28 @ 14:55:59
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Hoppas du får en bra helg på jobbet. Innan jag gick hem tömde vi hela MAVA, endast fem patienter kvar ;-) hihihi



KRAM!

2011-10-28 @ 16:11:35
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0