Publicerat: 2011-10-12 Kl: 15:16:14 | I kategori: Allmänt


Hej på er! Idag är både jag och P ledig! Underbart! :) Vi har hunnit med en massa mys och trevligheter! Blev lunch med Johanna & Glenn och lite strosing på stan på förmiddagen. Lite senare på eftermiddagen mötte jag och P upp Bella över en fika på Tant Anci. Den underbaringen tog en sista minuten upp hit till Sundsvall. Så roligt att träffas!! Det var över en månad sedan vi sågs så vi hade en hel del att tjattra om! Snart åker vi ner till sthlm och tillbringar hela fyra dagar där. Hur underbart blir inte det? :)

Ikväll ska jag ut och äta med ett gäng gamla klassisar som numera är mina arbetskamrater! Madde, Elin & Lina. Fantastiska tjejer! :)
Kommentarer
Postat av: Bella

♥ Sååå kul att träffa er älskadevän!!

2011-10-13 @ 10:00:14
URL: http://lovebybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0