Högslätten

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 19:27:58 | I kategori: Allmänt
Idag startade vi söndagen tidigt. Strax efter kl. 10.30 begav oss till Härnösand där vi skulle titta på syster Tuvalis bandymatch. Inte de bästa vädret kanske. Regnigt och kallt trots varma kläder. Brr! Men trevlig var det ändå. Tjejerna vann matchen och jag har nu i efterhand fått höra att de vann alla matcherna på cupen. Kul! Tuvali gjorde 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 & 9 mål. De är inte illa. Duktig tjej! :)



Ikväll blir det en tidig kväll här hemma. P är lite seg efter utgången igår och jag är också rätt trött. Jag har jäspat konstant sedan klockan 17. Undra om de går något bra på tvn ikväll? Eller om de finns något bra att se via tv-play?! :)

Just tusan. Idag är det Pontus-dagen. Grattis på namnsdagen mitt gotroll! :) Och alla andra som också heter Pontus eller Marina.
Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, tack så mycket! :) Ja, jag trivs jättebra i de!

2011-11-21 @ 09:17:35
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0