Ny vecka..

Publicerat: 2011-11-21 Kl: 14:54:39 | I kategori: Allmänt

Hej på er! Då var helgen förbi och de är slut på vår ledighet! Den här veckan jobbar jag fem nätter (inte i sträck). Förrutom allt jobb så ska vi fira min andra hälft som fyller år på torsdag! :) Jag är så grymt nöjd över min present till honom!! Jag brukar ha svårt att köpa till P eftersom han aldrig brukar önskar sig något. Men när jag låg där på stranden i Egypten så kom tanken och jag slog till på idéen direkt. De är en dyr present så de kommer bli både present och julklapp i ett. Om ni är nyfiken kan jag berätta för er senare i veckan! ;-)

Jag har knappast kunnat hållt mig ifrån att berätta att jag har en jätte bra present till honom och att han kommer bli överlycklig..  Känns som att jag sagt de tusen gånger. Vilka förväntningar jag gett honom.. hihi! :-)

Nu tänkte jag baka lite innan P kommer hem och innan middagen! :-)

Hoppas ni får en bra vecka allihopa!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0