Tisdag!

Publicerat: 2011-11-22 Kl: 16:45:03 | I kategori: Allmänt
Idag ställde jag klockan på 15.00! Vaknade pigg som en nötkärna när klockan ringde! Efter sju timmars sömn är jag nu pigg och redo för yttligare en natt. Men innan de blir jobb ska jag umgås med Magdalena en stund här på kvällskvisten. Idag blev det ensammiddag eftersom hjärtat ska iväg och äta med några arbetskamrater på Olearys senare. Jag tycker att de är jätte tråkigt att bara göra middag åt sig själv, så det fick bli ett stopp på Cherry Woken på väg hem från sjukhuset då jag hämtade hjärtat idag. Nu är jag mätt och vi ska sätta igång med bakningen här hemma. Hej och hå. Nu ska saffransbullar bakas! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0