Måndag

Publicerat: 2011-11-14 Kl: 20:40:17 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Idag när jag klev upp gjorde jag mig klar och mötte upp Vicky, Ida & lilla Julian på stan! De vart en lång fika på 1891! :)

Vicky och jag fann varandra på fotbollen, och har match efter match suttit där ihop på läktaren. Frysit och svettats. Vår, sommar och höst. Hon är en sån härlig och fin vän! ♥

Efter fikat hämtade hjärtat upp mig och vi åkte ut till Birsta där vi mötte upp Magda och Petter. Nu är vi hemma igen och ska fixa lite här hemma! :)




Försenad födelsedagspresent! :)
Kommentarer
Postat av: Vicky

Sötnos, Tack för presenten och för att du är du!

Jag hoppas vi ses innan en månad har gått igen! Stor kram på dig!

2011-11-14 @ 21:06:57
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Linnea Andersson

Vi hyr ett hus i Fagervik, precis vid mamma och pappa ;) Vedeldat, så det kan bli kallt ibland, men inte helt fel att tända en brasa och krypa upp i soffan :)



Brukar kika in på din blogg ibland, så kul att läsa om vad gamla kompisar håller på med nu för tiden :)



2011-11-15 @ 08:54:14
URL: http://evamarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0