Lördagsmys!

Publicerat: 2011-11-19 Kl: 15:12:10 | I kategori: Allmänt


En dagens- och kvällens.

Hej på er! Hoppas ni som också är lediga ihelgen njuter av de lediga dagarna! Vi njuter till max. Vi har tagit de lungt hela dagen. Hur skönt som helst! Funderar på om jag håller på att bli förkyld. Känns som att huvudet väger ton och kroppen känns något slö. Något lågt blodvärde har jag inte iaf för de har jag kollat upp. Hade Hb 127 tidigare i veckan, dvs normalt. Hoppas hoppas jag klarar mig från den eventuella förkylningen som verkar spöka.

Nu ska vi snart bege oss på affären och handla lite ingredienser till dagens middag. Finaste Petra kommer senare och de var verkligen evigheter sedan vi träffade henne. Ska bli roligt att ses!

Trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Nej men usch för förkylning. Hoppas du klarar dig! Vad mysigt med middagsgäst :-)



Hoppas vi kan ses snart! Kram <3

2011-11-19 @ 19:12:47
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0