Litteratur

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 18:02:59 | I kategori: Allmänt
Jag har inte glömt er.. Imorgon kommer sjuksköterskelitteraturen ut! Jag har skrapat ihop lite böcker av min vän Issa också! :-) Vet att de är några som väntar på antagningsbrev och skulle ni vara i behov av någon bok sen, maila mig då eller lämna en kommentar så ska jag se vad jag har för några böcker kvar eller om någon av mina kursare har böcker kvar! :-) Som sagt, imorgon eftermiddag lägger jag ut ett säljinlägg samt min mailadress! :-)
Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Blev det något köp på boom? två tavlor fick följa med hem till oss som vi har satt i köket på den tomma vita väggen :-) Tror det blev bra.



Kram

2011-11-26 @ 18:49:25
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Jag stod och klämde på sängkläderna också, så fina :-) Vi får ta en shoppingtur någon kväll till birsta och fika och mysa runt :-)



Jag börjar nästa vecka och då tisdag och onsdag natt :-)



Ska bli så kul att ses på torsdag, jag längtar!! KRAM!

2011-11-26 @ 19:22:22
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0