Längtar efter julen!

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 23:20:21 | I kategori: Allmänt


Idag tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon! De var precis vad jag behövde! Så otroligt skönt! På eftermiddagen kom Johanna förbi. ♥ Lite surr här hemma och sedan tog vi oss en promenad in till stan där vi tog en fika och spanade runt lite. Lite senare när P kom hem från jobbet åt vi middag och sedan skulle P förbi Forex, så då passade jag på att gå in på Rummet. Julsakerna börjar komma in i affärerna nu och jag verkligen läääängtar tills de blir dags att börja pynta!

Ikväll då P var och tränade i Timrå passade jag på att hälsa på finaste Stina då jag ändå var i farten. De är alltid så mysigt att träffa henne och hon är verkligen en underbar människa!

Imorgon ska jag visa er vad jag köpte på Rummet idag! Nån som vill gissa? ;)
Kommentarer
Postat av: victoria

Du köpte ett till vitt hus, som lykta!

2011-11-09 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0