Fredag & ledig helg!

Publicerat: 2011-11-18 Kl: 21:17:14 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Idag när vi vaknade på em tog vi en sväng på stan & kikade på julklappar. Vi avslutade rundan med middag på Olearys och vi är fortfarande hur mätt som helst! När vi kom hem från stan igen tog vi bilen till timrå, som vi precis kommit hem ifrån. Resten av kvällen myser vi på här hemma! Sitter just nu framför idol och har precis tänt alla ljus här hemma. Vi har dukat fram massa gott i vardagsrummet men de blir nog ganska orört då vi fortfarande är proppmätta. ;)

Just de. Mitt hjärta har gått och blivit med iPad 2, han har länge varit sugen på en iPad och tidigare i veckan slog han till. En dyr leksak enl mig, men jag har nu insett när P visat mig alla funktioner att den inte alls är så tokig och onödig som man kanske kan tycka. Han har laddat ner massa bra appar. Allt från fotboll, träningsappar och receptappar till ja, ALLT möjligt. Han har även gjort en liten mapp till mig med appar. Hihi! :)

Nu åter till Idol! Trevlig helg på er allihopa! :)



Kommentarer
Postat av: Nikita

kan tänka mej den är bra, ja har ju en iphone och de är de bästa köp ja gjort på många år , fast nog blir man nörd alltid ;)

2011-11-19 @ 13:48:01
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Syster

Synd att jag inte visste det tidigare att ni var intresserad av en ipad vi hade nämligen två som Hasse vann på jobbet, kan ju säga att Tuva-Lee älskar denna ipad Hasse också för den delen:) Hoppas du mår bra vännen! Kram Kram

2011-11-19 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0