ÄNTLIGEN!

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 20:02:23 | I kategori: Allmänt


Mitt stetoskop har varit på vift. Jag har trott att jag glömt det inne på någon sal och sedan blivit av med det. Men tjhii fick jag, man ska inte skylla på andra! Nu ikväll när jag höll på att rota här hemma så fann jag det & när jag tänker efter så vet jag när jag använde de senast. Det var verkligen på tiden att de kom fram. Jag använder stetoskop VARJE arbetspass, så de har varit 3 tuffa månader utan! ;-) Hihi. Vi har självklart stetoskop på avdelningen också men jag föredrar mitt egna. Man hör så mycket bättre i det. I vissa stetoskop hör jag INGENTING. Döv eller dåliga stetoskop, de är frågan.. Nu ska jag iaf vara rädd om de och inte lägga bort det!

MOT JOBBET!
Har fyra nätter i följd framför mig nu! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0