Wayne´s

Publicerat: 2011-05-10 Kl: 21:31:39 | I kategori: Allmänt


Idag när vi skulle vandra hemåt efter en solig eftermiddag på stan gick vi förbi Olearys och vips så stod vi innanför dörrarna & bokade ett bord. En halv BOSTON CELTIC BBQ CHEESEBURGER m. Strips fick jag i mig, sedan var jag mätt! Vi tog en glass i solen en stund innan bara så vart mätt väldigt fort!

Ikväll har jag träffat några klassbruds på Waynes! Alltid trevligt att träffas och surra lite. Vi kommer alltid in på samtalsämnen som vård, sjukhus, sjukvårdpersonal, läkemedel, behandlingar.. osv. Man träffar varandra så sällan nu, även fast att man är i samma byggnad.. 

Nu har hjärtat precis kommit innanför dörren! Eftersom jag varit så upprörd idag, pga bilen så ska jag varva ner i soffan med mitt hjärta nu! En bild på bilen ska ni få. Fan också för den jäkla människan som kört in i oss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0