Examenkläder- CHECK!

Publicerat: 2011-05-27 Kl: 17:00:59 | I kategori: Allmänt


Klänning- Styled by Rachel Zoe.


Kostym, skjorta & slips från MQ! P har en tid suktat efter en grå kostym. Trots att han har 3 helt fungerande & fina kostymer (ingen grå) i garderoben så slog han till idag. Blev en väldigt stilig karl i grått! :) Han kommer dock inte använda slipsen här ovan på examendagen, då blir det en slips med lite mer färg. På examenfesten imorgon kör han svart kostym, vit alt. svart skjorta, grå slips alt. svart eller röd fluga! Själv har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon. Står mellan två outfit! Hoppas på FINT VÄDER imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Åh, den där klänningen har jag med. Superfin är den! Somrig.

2011-05-28 @ 09:37:06
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0