O'learys

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 22:56:24 | I kategori: Allmänt


Vart en trevlig fredagsmiddag på Olearys med Magda & Petter ikväll. Därefter har jag & P haft fredagsmys- gott (onyttigt) på bordet, film & mys! P har precis satt sig och förberett lite till inför seriepremiären som är imorgon! Derbymatch mot Söråker! Viktigt! Eftersom han varit ledig idag så har han suttit en del under förmiddagen med allt vad fotboll innebär.. Ni ska bara veta hur många timmar han lägger ner DAGLIGEN på fotboll! Han brinner verkligen för tränarrollen & jag tror ingen utanför förstår hur mycket tid han lägger ner! :)
Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna och Lilla Tuva-Lee

Självklart gumman är jag på.. vi måste styra upp det snart tycker jag!!! Kram kram

2011-05-07 @ 09:22:55
URL: http://burrab.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad gott med O´learys! Vilken bra start på en fredagkväll =)



KRAM!

2011-05-07 @ 11:28:10
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0