Ledig dag i blåsiga vädret!

Publicerat: 2011-05-24 Kl: 22:03:02 | I kategori: Allmänt

Haft en välbehövlig ledig dag! Idag har jag pysslat på här hemma, varit till frissan inför examen, varit och hälsat på i Söråker och varit på matchen som grabbarna vann ikväll! :)

Nu är det läge att krypa ner så man orkar upp imorgon! Bara två dagar kvar av praktiken! På torsdag (på min sista dag) har jag mitt slutprov! Spännande! :)

Imorgon blir det bio. P har reserverat biljetter till Baksmällan 2, som har premiär imorgon! :) Har ni sett trailen? Filmen verkar sjukt rolig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ska också se den. Blir nog den tidiga vid sex tiden. Ni då ? =) KRAM KRAM

2011-05-25 @ 15:53:41
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0