HELG!

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 16:19:07 | I kategori: Allmänt

Hej på er! Nu är det dags för helg efter ett dag-inskolningspass på sjukhuset! Är ledig lör & sön. Underbart! :) Har lite saker inbokade ihelgen så antar att helgen kommer rusa förbi! Imorgon ska vi fira morfar som fyllt 63 år i veckan, vet att jag skrev tidigare i veckan 64år! Fel av mig.. De ska vara 63 år! :) Ikväll har vi inte bestämt vad det blir. Jag & P har jobbat om varandra ganska mycket i veckan, desutom har P haft träningar kvällstid mån, tis & tor så ikväll ska vi hitta på något tillsammans! P försöker övertala mig om att åka till Ånge & kika på match.. Är inte så pepp på det i regnvädret! Några andra förslag han gett är bio, restaurang & himlabadet. Så vi får se vad vi hittar på! :)

Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0