Kärlek, glädje & lycka!

Publicerat: 2011-03-22 Kl: 17:55:00 | I kategori: Allmänt
Opponeringen gick finfint idag. Examinatorn berättade att vår uppsats var godkänd och betyget kommer läggas in om nån vecka. Några små justeringar ska göras och sedan ska den publiceras på "riktigt", då kommer ni alltså kunna finna den på internet. På bland annat libris.se. På eftermiddagen efter opponeringen gick jag och hämtade ut l.m beräkningstentan, som jag klarade! :D Fick även reda på praktikplats. Förra praktiken på sjukhuset var jag inom medicin så denna praktik kommer jag göra på en kirurgavd. Likaså P har fått praktikplats inom kirurgi, fast på en akutvårdsavdelning. När jag kom hem överaskade min fantastiska sambo mig med färska blommor (mina favorit blommor)- Vita tulpaner. På bordet stod middagen serverad. Potatisgratäng och fläskfilé. Jag har en fantastisk sambo som jag älskar obeskrivligt mycket! Jag är så lycklig! Jag har en sambo som gör allt för mig. I ur och skur. Och jag gör allt för honom!

 
Underbara blommor på vårt köksbord!

Update 21.13: Inte nog med allt detta. Har precis fått reda på att jag får tillbaka en rejäl slant på skatten. Hur underbart är inte de?

Vilken dag!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart med vita tulpaner! :-)

2011-03-22 @ 18:28:56
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Vickis

Tjohooo! Vad underbart!

2011-03-22 @ 20:48:36
URL: http://rujevi.blogspot.com
Postat av: Nikita

Härliga blommor!

får tillbaka en rejäl slant ja me på skatten känns skojj :D

2011-03-23 @ 08:05:43
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0