Home sweet home

Publicerat: 2011-03-27 Kl: 21:05:00 | I kategori: Allmänt
Efter 26h's arbete kom P och hämtade mig på jobbet idag för lite födelsedagsfika hos Bella. Där bjöds det på massa gott och trevligt sällskap! :) Sedan bar det väg hemåt, stannade och hyrde tre filmer på Videoteket innan vi landade hemma, och i soffan.

Vad tycker ni om Stockholm Båstad? Jag tänkte ge de en chans till (ett program till) för jag tror de kan BLI bra! Hoppas de!


Jag har tydligen en sambo som kan läsa mina tankar ett tag innan jag själv har tänkt dem. P hade stannat och köpt en bukett blommor till Bella idag innan han hämtade upp mig på jobbet! Stiliga rosa! Fint med rosa nu fram emot våren/sommaren! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0