VÄÄRME!

Publicerat: 2011-06-10 Kl: 00:05:58 | I kategori: Allmänt
När mitt hjärta vaknade kl. 13 idag efter att ha jobbat natt så tog vi en promenad till Sidsjön i det härliga vädret! :) På eftermiddagen uträtte vi några ärenden, var och handlade lite födelsedagspresenter och så. Till middag fick det bli kebab house innan P skulle iväg på träning. När han hade träning passade jag på att åka till Söråker och hälsa på farmor & farfar en sväng. Direkt efter träningen var det dags för nattjobb för P igen, så jag blev avsläppt här hemma vid 21-tiden. Eftersom det fortfarande var så härligt väder så fick det bli lite läsning och frukt på balkongen! :) Vilket härligt väder alla studenter fick iår! Jag hoppas på fint väder även imorgon då jag är ledig!

Nu ska jag strax krypa ner och fortsätta läsa lite inredningstidningar jag fått av mamma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0