Examen presenter

Publicerat: 2011-06-03 Kl: 21:53:00 | I kategori: Allmänt

Eftersom vi hade Öppet Hus hela e.m & kvällen här hemma på examen så hann inte alla se vad vi fick i present, och det är många som frågat, så jag tänkte därför bjuda på lite bilder! Men vill börja med att tacka x1000 för alla fina presenter vi fick på vår dag! Tack för all uppvaktning! Obeskrivligt tacksam!!




Var sitt halsband med sjuksköterskeberlock!


Var sin förbandslåda med stress"kudde" formad som en tablett.










Pengar & presentkort!





Semesterresa för två, 1 vecka vart vi vill!








Hade hoppats på att vinna lite pengar så vi slipper jobba.. ;)







Två flaskor rosévin fick vi också, men de hann drickas upp innan jag hann knäppa kort! :D

Åter igen, tusen tusen tack för alla fina presenter! Jag hoppas verkligen att jag inte glömt fotat något! Då måste ni säga till!! :)

Kommentarer
Postat av: T

Jag vill se broschen! :)

2011-06-04 @ 11:34:41
Postat av: Hanna

Vilka fina presenter ni fått! Stort grattis!

2011-06-04 @ 13:32:42
URL: http://hannaz.se
Postat av: Sara

Fina presenter =) Fatet var ju sååå fint. Är det mateus ? =)



KRAM!

2011-06-04 @ 14:15:17
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fatet är från Mateus! :)

2011-06-05 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0