Utbildningsdagar

Publicerat: 2011-06-07 Kl: 23:34:56 | I kategori: Allmänt
Utbildning ETT av TVÅ är nu klar! Har haft system cross (datajournalsystem) utbildning idag! Imorgon jobbar jag dag, men har en brandutbildning mitt på dagen som jag ska gå på. Sedan har jag två lediga dagar innan jag går på helgjobb! :)

Idag har jag varit på Kick Off-grillning med mitt "gamla" jobb. Riktigt roligt att träffa alla! :) Som tur är har jag två pass inbokade där i sommar! Bland annat 24h på midsommardagen. Det är bra att jag får några ströpass då & då så jag får träffa alla emellanåt! :)

Vi kom precis hem från en skön promis uppe på Södermalm. Vart en väldigt sen promenad, men vi blev så sugna på att ta en runda. 45 minuter fick det bli & det var fantastiskt skönt ute! Nu är det SOMMAR!

Nu blir det duschen och sedan sängen så jag orkar upp 5.30 då klockan ringer!

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0