Tyst minut

Publicerat: 2011-07-24 Kl: 16:20:01 | I kategori: Allmänt
Helt otroligt det som har hänt i Oslo! Man fattar inte att det är sant det som har hänt. Känns overkligt! Tankarna idag går precis som igår till alla drabbade! Sånt här får en verkligen att tänka efter. Sedan jag blev sjuksköterska har mina tankar och värderingar förändrats så otroligt. Man lägger mycket i bagaget och vissa saker följer en resten av livet. Vissa ögonblick glömmer man aldrig. Saker som varit väldigt viktig för mig förrut, är idag inte lika viktig. Och det menar jag verkligen. När man möter människor i tragiska situationer får man verkligen en tankeställare. Jag brukar nämna det för P, vad otroligt mycket man tagit förgivet alla år man levt. Jag brukar tänka på hur fort livet kan förändras. På bara ett ögonlick. På bara EN sekund. Bara ETT ord kan förändra livet så otroligt mycket!

Tankar går till alla drabbade i Norge! 
Livet är så otroligt orättvist. Fyfan rent ut sagt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0