Tisdag

Publicerat: 2011-07-19 Kl: 21:47:00 | I kategori: Allmänt
Idag blev det en härlig sovmorgon & sedan blev det att slappa i soffan framför tvn en stund. Det är verkligen inte ofta jag kikar på tvn nu förtiden. Varken jag eller P gör det numera. Men tittar vi på tvn så är det oftast film. När P sedan vaknade runt 13-tiden tog vi en promenad till Sidsjön! :) Jag var väldigt skeptisk till vädret igår då det regnade, men vilken tur att solen kom idag på min lediga dag!! :)

Ikväll var det meningen att vi fyra som varit klasskamrater och som nu jobbar på samma avdelning skulle ut och äta. Men då en av tjejerna fick förhinder flyttade vi istället fram det. Istället blev det en efterlängtad dejt med Johanna innan hon skulle iväg och jobba natt! :)

Nu har hjärtat åkt och jobbat natt & jag håller på att rensa en av hallens tre garderober! :) Sedan är det nog dags att krypa ner. Imorgon ska jag och mormor på shoppingrunda och sedan blir det en tur ut till Söråker! :) Innan shoppingrundan kanske en promis med Sara hinns med!
Kommentarer
Postat av: Victoria

Heeej Emelie, jag kan minnas att vi pratade om att ses idag (läs onsdag)..stämmer det eller ska vi flytta fram den dejten? PUSS

2011-07-19 @ 23:58:50
URL: http://rujevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0