Nytt från Odd molly

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 12:51:00 | I kategori: Allmänt




Ska strax börja röra på mig. Börjar jobba om en liten stund. Men först en glass i solen med hjärtat som nyss vaknat.
Nästa vecka har jag en 4 dagars arbetsvecka! Hoppas det blir fint väder så man kan lapa lite sol. P har den lyxiga veckan då, endast två nätter på schemat. Varannan vecka har han två nätter, varannan vecka fem nätter. Inte alls dumt om ni frågar mig! Två nätter under hela GF-veckan, de är inte dåligt!!

Nu ska jag börja åka mot jobbet! Hoppas på en bra kväll och att de inte är allt för kvavt inne på sjukhuset!
Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå så fint =)

2011-07-03 @ 21:42:40
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0