Kvällspigg!

Publicerat: 2011-01-29 Kl: 00:19:00 | I kategori: Allmänt
Skulle kunna springa ett maratonlopp just nu känns de som. Har jobbat, varit på en trevlig tjejkväll och är hur pigg som helst nu. P är och jobbar natt. Jag börjar jobba tidigt imorgonbitti så egentligen borde jag krypa ner snart... P mitt gohjärta har städat hela lägenheten idag så det finns inget att städa, annars hade de varit ett jätte bra alternativ nu när jag är full av energi och vill fixa med något! :)

Man kanske ändå ska krypa ner och läsa nyaste nummret av ELLE... Då kanske tröttheten smyger sig på..

Kommentarer
Postat av: Victoria

GUH sååå skönt o komma hem till ett städat hem! lyllos dig!

2011-01-29 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0