Slut på julen

Publicerat: 2011-01-06 Kl: 17:26:07 | I kategori: Allmänt

Ikväll ska julgranen pyntas av och alla julsakerna ska bäras ner till förrådet! :) Igårkväll var vi bjuden till Simon och Patricia som nyligen flyttat in i en lgh ett stenkast bort från oss. Jätte fin lägenhet! Åt tacos, såg JVM-bronsmatchen och sedan spelade vi Xbox- Kinect. Hur roligt som helst. Vi spelade Sport och Adventures! Riktigt riktigt roligt. Nästa gång tänkte vi testa Zumba! ;)

Idag har vi pluggat, uträtt några ärenden i Birsta, P har varit på ett tränarmöte & nu ska vi strax äta middag. Vi testar ett nytt lasagne recept idag. Ett nyttigare alternativ. Ska bli spännande att testa. Till lunch testade P ett nytt recept också, tacosoppa. Nyttigt och riktigt riktigt gott.

Ikväll blir det lungt här hemma. Julen ska bort och Madde kommer över senare ikväll. Hon har nämnligen kommit hem från Thailand så det ska bli roligt att höra hur hon haft det och se alla fantastiska bilder!

Ni får ha det så bra så länge! Kram!


                                    
                                            

Kommentarer
Postat av: Sara

Jamen visst är det skönt att städa bort julen :-) :-)

2011-01-06 @ 18:03:35
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman ! Här hemma är julen också bort plockad:) självklart är det dax för en dejt snart :) Jag hör av mig och se vilken dag som passar å så . Kram kram

2011-01-07 @ 11:10:01
URL: http://burrab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har en fundering. Jag tar examen på högskola till sommaren och vi funderar på att skaffa barn. Dock tänker vi lite på föräldrapenningen. Gick vidare från gymnasiet direkt till högskolan så har bara jobbat extra. Som mest har jag tjänat 200 000 på ett år (2008). Hur räknas föräldrapenningen för mig? Hur länge måste jag jobba efter examen för att inte få minsta föräldrapenningen?



Tar som sagt examen i Juni, funderar på att åka till Norge och jobba som sjuksköterska där i några månader till hösten.. Hur räknas föräldrapenning då?

2011-01-07 @ 14:48:06
Postat av: Anonym

2011-01-08 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0