Sthlm 18-20/2

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 15:27:04 | I kategori: Resor

Fredag:
Åkte från Sundsvall vid 15-tiden. När vi kom fram till Sthlm, stannade vi till i Bromma där vi lämnade väskorna och sedan åkte vi vidare till Lidingö, Bosön. P checkade in på anläggningen och fick information om helgen. Därefter åkte vi in mot stan igen. Yrade runt på söder, fann till slut en parkeringsplats och sedan blev det middag på Kohpangang! Jag och Bella tog tunnelbanan till Bromma vid elva tiden och P åkte tillbaka till Bosön för en helg där! :)



Lördag:
Shopping i innerstan från morgon till kväll. Kvällen spenderade vi på Vapiano! :)




Söndag:
Först en välbehövlig sovmorgon, sedan tog vi en promenad till Solvalla travbana (som vi bodde 30 min bort ifrån, vi tänkte hälsa på min ögonsten som jag ägt i 6 år, som numera Solvalla travskola äger (hade inte sett honom sedan jag var 13 år!!) HELT GALET lång tid! När vi väl hittat till stallet på travbacken, så var jag fylld av förväntan och lycka!! Kom in i stallet, och där står han. Världens finaste!! Var helt underbart. Jag gick på moln när vi gick därifrån. Sån lycka och glädje att få träffa honom efter så många år!! Efter Solvalla promenerade vidare mot Brommablock där vi tog en lunch och strosade runt i affärer. Tog bussen tillbaka till lgh på eftermiddagen och sedan hämtade P upp oss vid femtiden för hemfärd mot Sundsvall. Han hade haft en toppen helg ute på Bosön på Brommapojkarnas fotbollsymposium!! :)




En jätte härlig helg har det varit!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

lite bilder på nåt du shoppade kan du väl dela med dej av :D

2011-02-21 @ 19:53:48
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ser ut som en härlig tripp!

2011-02-21 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0