Sthlm till helgen

Publicerat: 2011-02-15 Kl: 13:16:00 | I kategori: Resor
Vi åker till Stockholm på fredag! :)

P ska på Brommapojkarnas fotbollssymposium till helgen, på Bosön (Lidingö) och jag passar på att följa med ner för en shoppinghelg! :) Lycklig är jag nu också, jag fann en till som var sthlm-sugen, nämnligen Issa! :) Så på fredag rullar vi ner mot huvudstaden för en helg där. P kommer att bo & hålla till på Bosön hela helgen! Likaså kvällarna verkar vara full av aktiviteter.. Han ska bland annat på Brommapojkarna-Djurgården på lördagkväll! :) Jag och Issa får passa på att kika i BARA tjejaffärer hela helgen! ;) Middag på Vapiano blir det förståss också! HOPPAS att P kommer kunna hänga med dit något under helgen! :) Så gott, sååå gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0