Fina vänner & fina presenter

Publicerat: 2011-02-23 Kl: 22:30:17 | I kategori: Allmänt
Ikväll har vi haft underbara vänner här på en försenad födelsedagsmiddag! Jätte trevligt! Tack så hjärtligt för presenterna! Ni är ju för goa! :) Imorgon ska ni få se vad jag fått. Jag kan avslöja att det är något som jag önskat mig ett tag och som finns att köpa på RUMMET.. ;) Kommer ni på vad de kan vara? Börjar på M..

P & Emil sitter i soffan och kikar på fotboll och jag tänkte slå på kvällens avsnitt av Big Brother i sovrummet. Jag såg premiären från i söndags tidigare idag så jag går från program 1 till 4 nu. Missar jag något om jag skippar de andra två avsnitten?! Helt galet program. Väldigt roligt att titta på men man fattar bara inte.. Hur kan man ställa upp i något liknande?

Dags att göra kväll.. Sminket ska tvättas bort, ansikskrämen ska på, flätning av håret och sedan ska tänderna borstas!

Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0