6:e Februari!

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 19:14:06 | I kategori: Allmänt
Vilken gamling jag börjar bli... känner jag! ;) 22 år!

Födelsedagen igår firade jag först här hemma med hjärtat och sedan bar det iväg på ett 26h arbetspass! Som ni vet så har det varit rörigt sista dagarna, då vi varit iväg till Umeå och allt. Så i veckan blir det kalas!! :) Eftersom familjen varit i Åre (Årebjörnen) i en vecka nu så passar de bäst med kalas i veckan. (Egyptenresan blev inställd pga oroligheterna så då vart det en fjälltripp i 1v. istället). Vi var väldigt nära på att åka upp till Åre i Onsdags vi med, men TUR att vi inte gjorde de -då hade vi fått åkt Åre-Umeå dagen efter... :P

Vi tappade ju 3 pluggdagar förra veckan pga Umeå så vi får lägga i en högre växel kommande vecka! :) Tur att vi har hemmastudier så att vi själv kan bestämma plugg upplägget!

Tusen tack för alla fina gratulationer jag fått! :)
..Och STORT grattis till "farbror Johan" som fyller år idag! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0