Julbord och lite festerier!

Publicerat: 2011-12-04 Kl: 11:17:00 | I kategori: Allmänt
Bilder från julbordet lägger jag upp senare idag. Det blev en helkväll med gänget igårkväll. Först julbord på Grankotten, följd av lite partystämning hemma hos Johanna & Glenn innan vi begav oss till Oscar. Jag, Pontus, Johanna, Glenn och Issa avslutade kvällen med en pizza. Ja, ni läste rätt.. Trots att vi åt så jäkla mycket på julbordet så var vi sugen på något innan vi styrde bilen hemåt och kröp ner kl. 4.00. Som ni säkert förstår, en lyckad helkväll med fina vänner! Eftersom de var 7 månader sedan jag var ut på krogen senast så var det roligt att träffa personer som jag annars inte träffar så ofta men som ofta är ute i vimlet! :-) Kul!

Nu har precis syster Linnea kommit till oss. Vi ska strax promenera in mot stan för att inta en söndagsbrunch på Charm tillsammans med Johanna, Glenn, Issa och några fler! :-) Sedan blir det julklappshopping!
Kommentarer
Postat av: Nikita

Såg dej aldrig igår på Grankotten! Härligt att ni hade en trevlig kväll :-) johanna gör de bra som pallar me krogen fast hon är gravid .. De skulle ja aldrig ;O

2011-12-04 @ 14:43:01
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

Jo vi var nöjda, jättemysigt ställe (första gången jag var där) och goood mat, de enda negativa var att bordet bakom oss satt ett gäng med sundsvalls fullaste och dreggigaste gubbar.. inte spec kul!



jo men ändå, de är ju så jobbigt med massa fulla människor då man själv är gravid å nykter :P



kram!

2011-12-04 @ 18:23:22
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0