STOCKHOLMSBRUTTA!

Publicerat: 2011-08-25 Kl: 05:09:00 | I kategori: Allmänt
Stort grattis till min fina barndomsvän Isabelle som på måndag flyttar till Sthlm för jobb på Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge!! Är så glad för din skull gumman! Stort grattis till jobbet! :)

Natten går i långsamt tempo.. Förnatten tickade iväg, men just timmarna på efternatten kan vara rätt långa när det är lungt.. När Isabelle slutar 7.15 ska jag hem och krama kudden några timmar. Våra grabbar tog en spontantur till stugan, så därav billösheten. Som tur är jobbar även Bella natt, så jag får skjus hem! Snart är 3 nätter förbi och jag är ledig i några dagar! :) Har arbetat 15 av 17 dagar, så lite ledighet sitter inte fel!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jess nu tar hon steget! All uppmuntran och påhejjning till Issa!! =)

Om travet så hann Moa ta platsen på biljetten som jag hade men du får ju mer än GÄRNA haka på ändå! =) om du nu kan..;) PUSS

2011-08-25 @ 11:11:40
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Issa!:)

Tack så mycket min älskade vän!:) <3

2011-08-25 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0