Piffiga skal

Publicerat: 2011-08-10 Kl: 12:19:42 | I kategori: Allmänt
 
I veckan blev det en beställning på 10 skal till silikonklockan jag har då jag jobbar. Det är lite roligt att kunna variera färg & jag tycker att silikonklockorna är toppen eftersom man kan skölja & sprita av dem hur som helst. Just nu varierar jag mellan den svarta klockan och den silvriga som jag haft sedan jag började sjuksköterskeutbildningen. Nu ska det bli lite mer variation av färg, likaså varierar jag mig i arbetskläder. Vissa dagar klär jag mig i blått & vissa dagar klär jag mig i vitt. :)

Mot jobbet för ett kvällspass!

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv så kör jag klocklöst :P Hade klocka i början då jag var ny och sen gick dom sönder, en efter en. Men det är ju riktigt bra att ha en :-)



Vi kanske syns ikväll :-) KRAM KRAM

2011-08-10 @ 12:49:04
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0