Sushikväll ♥

Publicerat: 2011-08-12 Kl: 16:40:52 | I kategori: Allmänt


med ett gäng tjejer ikväll!

P utryckte precis innan han skulle åka på match nu att han vart väldigt sugen på sushi. Första gången han åt sushi (var några månader sedan) trodde jag ALDRIG att jag skulle få höra dem orden. Han var så skeptisk, petade och tyckte att det smakade sådär, inte så mycket mer än att "går att äta". Vi har ätit sushi säkert 4 ggr efter det & han har tyckte om det mer och mer för varje gång, och idag kom orden som jag aldrig trodde att jag skulle få höra. Att han var väldigt sugen på SUSHI! Jag tyckte inte heller att sushi var sådär jätte gott första gångerna jag åt de, men nu.. är jag fast!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Can´t wait! =)

2011-08-12 @ 17:03:20
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0