Full rulle

Publicerat: 2011-04-18 Kl: 17:11:14 | I kategori: Allmänt
Hej på er! Har haft fullt upp ihelgen!

Helt omöjligt att säga hur tentan gick i fredag, den första känsla jag hade när jag kom ut från tentasalen var "Fan". Men som sagt, omöjligt att säga hur de gick. Det var mycket omvårdnadsfrågor, palliativvård & så. Jag kan inte göra annat än hålla tummarna nu! Jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills resultatet kommer!

Efter tentan blev det 24h's arbete. När jag gick av på lördagen kom P och hämtade mig, vi åkte hem & gjorde oss klar & sedan blev det knytis-grillpremiär hos Johanna & Glenn! Tack åter igen för en lyckad kväll!! :)

Igår blev det sovmorgon till 9, gofrukost & sedan en hel dag i Söråker! Vid 22 tiden var vi hemma igen! :)

Idag har jag haft praktik 7-14.30, därefter tog jag en sväng på stan & ska nu strax börja med middagen. P jobbar kväll så det blir en ensam-middag idag. Får bli något väldigt lätt. Typ pastasås!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0