Påsken börjar närma sig!

Publicerat: 2011-04-20 Kl: 19:46:06 | I kategori: Allmänt
Imorgon får vi tillbaka bilen som varit inlämnad. Ny generator och några tusen kr fattigare! Alltid lika roligt med oväntade utgifter. Ja, de är aldrig roligt med oväntade utgifter, och det känns framförallt när man är student! Sen då..  Jo, datorladdar-adapten har blivit glapp IGEN, jag köpte ny adapter för 500kr i Januari, och nu har den nya blivit glapp också! Som ni märker, de går bra nu! ;) Inte nog med det så vill CSN ha tillbaka pengar av mig, jag har tjänat mer än vad jag uppskattat och har fått för mycket studiebidrag utbetalt 2009, som jag nu måste betala tillbaka! Helt plötsligt vart det flera oväntade utgifter.

Jag har inte nämnt det tidigare, men i februari blev jag erbjuden ett jobb som jag tackat Ja till. Idag har jag varit på ett informationsmöte inför det och när jag skrivit på papper ska jag skriva några rader om det. Jag kan iallafall avslöja att de blir inom akutsjukvård! De känns jätte spännande och intressant! När jag kom hem därifrån och skulle låsa upp dörren här hemma, så fick jag syn på en påse precis vid dörren, med en påskpresent i. Min faster hade varit i farten!
 
 
Tack, ni är ju för söta! :)
Kommentarer
Postat av: KIKKI

men åh vad spännade med akutsjukvård! :)

2011-04-21 @ 08:22:49
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Sara

Vad gott! =) Vilken gullig faster du har!

2011-04-21 @ 08:28:30
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0