4 dagar ledighet!

Publicerat: 2011-04-24 Kl: 21:55:26 | I kategori: Allmänt
Har snart varit ledig i fyra dagar! Hur underbart som helst! :) Den här veckan ska jag och Moa köra igång med studentsal, i 3v! Förra veckan la vi schemat och vi börjar den här veckan med att vara ledig idag. Anledningen till de är att Moa har haft praktik hela påskhelgen, så IMORGON kör vi igång! :) Efter den här härliga ledigheten är jag redo att gå tillbaka på Sjukhuset igen.

Idag ska jag gå ner till förrådet och börja fixa lite tror jag. Ner med allt som har med vinter att göra och upp med vår/sommarsaker! När P slutar sedan i eftermiddag ska vi åka och veckohandla! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack! Jag tycker också den är fin :-)



Ser att du också pluggar till SSK, kul! Vilken termin läser du? :-)

2011-04-25 @ 14:25:54
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0