25 April!

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 22:03:14 | I kategori: Allmänt
Hej! Precis kommit hem från lite tjejtid med Magda! Innan det var jag och Sara ute och promenerade i eftermiddagssolen! Hur underbart som helst! :) Imorgon är det dags för praktikvecka 4 av 8. Imorgon kör vi igång med studentsal! Ska bli spännande då jag tidigare aldrig haft något som heter studentsal tidigare. På min förra praktik på sjukhuset blev jag tilldelad några patienter som jag hade hand om och ansvarade för, och det var väldigt lärorikt! Principen är densamma, man har ansvar för ett gäng patienter!

Nu är det läge att ta en dusch och sedan krypa ner! Imorgon är P ledig så då får jag lite sovmorgon innan det är dags att åka iväg. Sovmorgon till 06.10! ;)
Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Okey! Förstår att du känner så om ni både skulle gått skift. Men det är ju det som är tjusning med SSK, man kan välja så himla många olika vägar :-)



Kul det låter med patientsal! Själv har jag VFU inom Psykiatrin nu :-)

2011-04-26 @ 10:00:31
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0