Dag 1- vårdcentral

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 20:59:50 | I kategori: Allmänt
En bra start på veckan. Sovmorgon första praktikdagen! Skulle träffa min handledare på vårdcentralen klockan ett för information och så. Efter all information och rundvandring så blev det patientmottagning. Väldigt intressant och jag är 100% säker på att jag kommer trivas kanon dessa veckor. Jätte trevlig handledare och personal, och det är ju viktigt! :) Både jag och P är jätte nöjda med våra praktikplatser! :)

Imorgon ska jag först vara på telefonrådgivningen och sedan på mottagningen(distriktssköterskemottagningen) på eftermiddagen. Ska bli spännande! :)

Vi cyklade upp till Sidsjön och tog en promenad nu på kvällskvisten! :) Superskönt! När vi kom hem slog vi på Biggest loser sverige!

Nu blir det lite läsning! Imorgon ringer klockan 06.30 så det blir en tidig kväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0